1. ΔΕΝ αποτελεί γενική αρχή του Διοικητικού Δικαίου:

 
 
 
 

2. Οι γενικές αρχές διοικητικού δικαίου:

 
 
 
 

3. Συντελείται παράλειψη οφειλόμενης νόμιμης ενέργειας του διοικητικού οργάνου στην περίπτωση:

 
 
 
 

4. Ανακλητική διοικητική πράξη εκδίδει:

 
 
 
 

5. Η ισχύς διοικητικής πράξης λήγει:

 
 
 
 

6. Κανονιστικού χαρακτήρα πράξη, για την οποία δεν τηρήθηκαν οι απαιτούμενες διατυπώσεις δημοσιότητας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως:

 
 
 
 

7. Διοικητική πράξη, η οποία εκδίδεται χωρίς νέα ουσιαστική έρευνα των πραγματικών δεδομένων, με την οποία δηλώνεται η εμμονή της Διοίκησης σε προγενέστερη πράξη της είναι:

 
 
 
 

8. Πράξη αναρτητέα στο Πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ», που δεν είναι κατά νόμο δημοσιευτέα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως:

 
 
 
 

9. Η παράλειψη ή η πλημμελής κοινοποίηση ατομικής διοικητικής πράξης στον διοικούμενο:

 
 
 
 

10. Τρόπος δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως των κανονιστικών διοικητικών πράξεων:

 
 
 
 

11. Χρήζει κατά το Σύνταγμα αιτιολογίας:

 
 
 
 

12. Τα έγγραφα εσωτερικής λειτουργίας, με τα οποία διαβιβάζονται δικαιολογητικά μεταξύ δημόσιων υπηρεσιών, προκειμένου να εξεταστεί αίτημα διοικουμένου/ης:

 
 
 
 

13. Στην περίπτωση απώλειας φακέλου διοικουμένου/ης με υπαιτιότητα της δημόσιας υπηρεσίας:

 
 
 
 

14. Η κλήση σε προηγούμενη προφορική ακρόαση διοικουμένου/ης ενώπιον της Διοίκησης:

 
 
 
 

15. Για κάθε ενέργεια της Διοίκησης απαιτείται αίτηση διοικουμένου/ης:

 
 
 
 
 

16. Η γνωστοποίηση σε διοικούμενο/η του περιεχομένου των επίσημων πρακτικών Υπουργικού Συμβουλίου:

 
 
 
 

17. Μια κανονιστική πράξη ελέγχεται:

 
 
 
 

18. Tίθεται ζήτημα προστατευόμενης εμπιστοσύνης του/της διοικουμένου/ης από το γεγονός ότι η Διοίκηση επί μία δεκαετία ανέχεται την παράνομη στάθμευση σε μία οδό και ουδέποτε για το χρονικό αυτό διάστημα επέβαλε κλήσεις ;

 
 
 
 

19. Χωρεί ανάκληση της παραίτησης του/της διοικουμένου/ης από την αίτηση που υπέβαλε στη Διοίκηση για την έκδοση διοικητικής πράξης;

 
 
 
 

20. Οι γνωμοδοτήσεις του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους αποτελούν:

 
 
 
 

21. Δημόσιος/α υπάλληλος διορίζεται χωρίς να έχει τα νόμιμα προσόντα και συμμετέχει στην έκδοση διοικητικών πράξεων. Η Διοίκηση ανακαλύπτει την παρανομία και ανακαλεί τον διορισμό:

 
 
 
 

22. Το δικαίωμα ακροάσεως από τις διοικητικές αρχές:

 
 
 
 

23. Η υποχρεωτική γνώμη είναι:

 
 
 
 

24. Το δικαίωμα πρόσβασης στα διοικητικά στοιχεία:

 
 
 
 

25. Η θετική σύμφωνη γνώμη είναι:

 
 
 
 

26. Όταν μια διοικητική πράξη εκδίδεται κατά διακριτική ευχέρεια, τούτο μπορεί να σημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι:

 
 
 
 

27. Σε ποια από τις κατωτέρω περιπτώσεις δεν υφίσταται δικαίωμα πρόσβασης σε έγγραφα;

 
 
 
 

28. Σε ποια από τις κατωτέρω περιπτώσεις δύναται να αποκλεισθεί ή να περιορισθεί η αξίωση ιδιώτη για αποζημίωση από το δημόσιο;

 
 
 
 

29. Εκτελεστότητα σημαίνει ότι:

 
 
 
 

30. Οι κανονιστικές πράξεις της Διοίκησης:

 
 
 
 

31. Η σύνθετη διοικητική ενέργεια λέγεται έτσι επειδή:

 
 
 
 

32. Η Διακήρυξη ενός δημόσιου διαγωνισμού σημαίνει ότι:

 
 
 
 

33. Συνιστά σύνθετη διοικητική ενέργεια:

 
 
 
 

34. Νόσφιση εξουσίας συντελείται στην περίπτωση:

 
 
 
 

35. De facto διοικητικό όργανο θεωρείται:

 
 
 
 

36. Όταν η συγκρότηση συλλογικού οργάνου της διοίκησης προβλέπεται τριμελής, για να υφίσταται απαρτία:

 
 
 
 

37. Απόφαση συλλογικού οργάνου διοίκησης, το οποίο διέθετε νόμιμη απαρτία, χωρίς προσέλευση όμως τακτικού του μέλους λόγω μη πρόσκλησής του, είναι:

 
 
 
 

38. Η σύγκλιση συλλογικού οργάνου διοίκησης Ν.Π.Δ.Δ. είναι υποχρεωτική εάν:

 
 
 
 

39. Η ψηφοφορία μελών συλλογικού οργάνου επί θέματος ημερήσιας διάταξης είναι:

 
 
 
 

40. Στην περίπτωση ισοψηφίας μελών απόφασης συλλογικού οργάνου διοίκησης με μυστική ψηφοφορία:

 
 
 
 

41. Η μη αναγραφή στο πρακτικό συλλογικού οργάνου διοίκησης της πράξης συγκρότησής του:

 
 
 
 

42. Σε πενταμελές συλλογικό όργανο διοίκησης, εάν κάποιο μέλος εκλείψει:

 
 
 
 

43. Η γραμματέας συλλογικού οργάνου παραλείπει να αποστείλει σε δύο τακτικά μέλη του οργάνου την πρόσκληση με την ημερήσια διάταξη για τη συνεδρίαση του οργάνου:

 
 
 
 

44. Σε ποια από τις κατωτέρω περιπτώσεις το αποφασίζον όργανο μπορεί να εκδώσει πράξη διαφορετικού περιεχομένου από την άποψη του γνωμοδοτικού οργάνου και η πράξη αυτή να μην είναι ακυρωτέα εξ αυτού του λόγου;

 
 
 
 

45. Έκδοση πράξης κατ’ εξουσιοδότηση υπογραφής λογίζεται ως:

 
 
 
 

46. Πριν την έκδοση δυσμενούς για τον/η διοικούμενο/η διοικητικής πράξης κατά δέσμια αρμοδιότητα του οργάνου:

 
 
 
 

47. Στην περίπτωση συναρμοδιότητας οργάνων για την έκδοση πράξης, η έλλειψη υπογραφής του ενός οργάνου καθιστά την πράξη:

 
 
 
 

48. Η διοικητική εποπτεία:

 
 
 
 

49. Ο ιεραρχικός έλεγχος στη δημόσια διοίκηση:

 
 
 
 

50. Ποιο από τα παρακάτω είναι διφυές νομικό πρόσωπο:

 
 
 
 

51. Ποιες από τις κατωτέρω αναφερόμενες περιπτώσεις περιλαμβάνονται στην έννοια του ιεραρχικού ελέγχου;

 
 
 
 

52. Οι συνταγματικά κατοχυρωμένες Ανεξάρτητες Αρχές υπόκεινται:

 
 
 
 

53. Όργανα Διοίκησης της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (ΕΑΔ) είναι το :

 
 
 
 

54. Ποιο ή ποια από τα κατωτέρω όργανα ασκούν συμβουλευτικές ή αποφασιστικές αρμοδιότητες για τη διοίκηση;

 
 
 
 

55. Αποτελεί αρχή που διέπει τον κρατικό προϋπολογισμό:

 
 
 
 

56. Σε τι συνίσταται η κατά το Σύνταγμα μειωμένη δημοσιονομική πρωτοβουλία της Βουλής:

 
 
 
 

57. Το κώλυμα συμφέροντος δημοσίου/ας υπαλλήλου:

 
 
 
 

58. Το αρμόδιο διοικητικό όργανο εκδίδει πράξη με την οποία ο Α, δημόσιος υπάλληλος, τίθεται σε αυτοδίκαιη αργία λόγω άσκησης κατά αυτού ποινικής δίωξης. Επιβάλλεται πριν τη λήψη του εν λόγω μέτρου η ακρόαση του Α;

 
 
 
 

59. Η μονιμότητα:

 
 
 
 

60. Η υποχρέωση κλήσης σε απολογία του/της πειθαρχικώς εγκαλουμένου/ης:

 
 
 
 

61. Ο παράνομος διορισμός δημόσιου/ας υπαλλήλου λόγω επιγενομένης διαπίστωσης έλλειψης ιθαγένειας:

 
 
 
 

62. Ο δόλιος διορισμός δημόσιου/ας υπαλλήλου:

 
 
 
 

63. Όταν υπάλληλος φυλακιστεί, τίθεται σε:

 
 
 
 

64. Η ανάκριση:

 
 
 
 

65. Η επιλογή σε θέση Προϊσταμένου/ης έχει την έννοια:

 
 
 
 

66. Ο/Η υπάλληλος επί θητεία που υπηρετεί στο Δημόσιο:

 
 
 
 

67. Το Σύνταγμά μας προβλέπει:

 
 
 
 

68. Γενική αρμοδιότητα έχει στους δήμους:

 
 
 
 

69. Η προσβολή αποφάσεων του Δημάρχου με προσφυγή:

 
 
 
 

70. Οι αντιπεριφερειάρχες:

 
 
 
 

71. Η διοικητική διαίρεση της Ελλάδας διαμορφώνεται με κριτήριο:

 
 
 
 

72. Η αρχή της διαφάνειας κατά τη διαχείριση των πόρων της τοπικής αυτοδιοίκησης:

 
 
 
 

73. Ως Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης μπορεί να επιλεγεί:

 
 
 
 

74. Στις τοπικές υποθέσεις περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα πεδία δημόσιας πολιτικής:

 
 
 
 

75. Τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου:

 
 
 
 

76. ΔΕΝ αποτελεί είδος αρμοδιότητας διοικητικού οργάνου:

 
 
 
 

77. ΔΕΝ αποτελεί είδος γνώμης στα πλαίσια γνωμοδοτικής διαδικασίας:

 
 
 
 

78. Η επανεξέταση κατά νόμο και κατ’ ουσίαν πράξης από άλλο διοικητικό όργανο από αυτό που την εξέδωσε και το οποίο δύναται να την ακυρώσει εν όλω ή εν μέρει ή να την τροποποιήσει τελείται κατά την άσκηση:

 
 
 
 

79. Στην περίπτωση άσκησης ποιας διοικητικής προσφυγής διενεργείται μόνο έλεγχος νομιμότητας της διοικητικής πράξης:

 
 
 
 

80. Η αρνητική σύμφωνη γνώμη, εφόσον δεν ακολουθήσει η πράξη του αποφασίζοντος οργάνου, είναι: