1. Αποτελεί πηγή του διοικητικού δικαίου:

 
 
 
 

2. Κανόνες θεσπιζόμενοι με νομοθετικές πράξεις είναι υπέρτερης τυπικής ισχύος:

 
 
 
 

3. Διοικητική πράξη που φέρει νομική πλημμέλεια:

 
 
 
 

4. Δημοσίευση μη δημοσιευτέας ατομικής διοικητικής πράξης:

 
 
 
 

5. Οι κανονιστικές πράξεις, αν δεν ορίζεται αλλιώς στις διατάξεις νόμου:

 
 
 
 

6. Ανάκληση δυσμενών παράνομων ατομικών διοικητικών πράξεων:

 
 
 
 

7. Ανάκληση ανακλητικής πράξης εκ μέρους της Διοίκησης:

 
 
 
 

8. Στην περίπτωση εξαφάνισης μιας διοικητικής πράξης θεωρείται ότι:

 
 
 
 

9. Κανονιστική πράξη μη δημοσιευθείσα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΕτΚ):

 
 
 
 

10. Χρήζουν αιτιολόγησης οι:

 
 
 
 

11. Αναγραφή σε διοικητική πράξη ότι κατ’ αυτής προβλέπεται η άσκηση συγκεκριμένου ένδικου μέσου ενώπιον συγκεκριμένου δικαστηρίου:

 
 
 
 

12. Πρόταση συλλογικού διοικητικού οργάνου, προκειμένου να εκδοθεί διοικητική πράξη, ισοδυναμεί:

 
 
 
 

13. Αίτηση διοικουμένου/ης που κατατίθεται σε αναρμόδια Υπηρεσία:

 
 
 
 

14. Λήψη αυτεπαγγέλτως από τη Διοίκηση δυσμενούς για διοικούμενο/η μέτρου χωρίς προηγούμενη κλήτευσή του σε ακρόαση:

 
 
 
 

15. ΔΕΝ απαιτείται προηγούμενη ακρόαση διοικουμένου/ης:

 
 
 
 

16. Ιδιωτικά έγγραφα υποβληθέντα σε δημόσια υπηρεσία καθίστανται δημόσια όταν:

 
 
 
 

17. Πράξεις της διοίκησης που εκδίδονται επί απλών διοικητικών προσφυγών:

 
 
 
 

18. Η υποχρέωση της Διοίκησης να ενημερώνει τον/ην αιτούντα/σα σε περίπτωση καθυστέρησης περιλαμβάνει:

 
 
 
 

19. Οι κανονιστικές πράξεις της Διοίκησης:

 
 
 
 

20. Μετά την κατάργηση της εξουσιοδοτικής διάταξης νόμου η κανονιστική πράξη, που έχει ήδη εκδοθεί δυνάμει αυτής:

 
 
 
 

21. Εάν, μετά από ερώτημα του οργάνου που έχει την αποφασιστική αρμοδιότητα για την έκδοση διοικητικής πράξης, διατυπωθεί απλή γνώμη από το γνωμοδοτικό όργανο, τότε το όργανο που έχει την αποφασιστική αρμοδιότητα:

 
 
 
 

22. Οι προθεσμίες που τάσσονται στην διοίκηση είναι κατά κανόνα

 
 
 
 

23. Η απλή γνωμοδότηση είναι:

 
 
 
 

24. Μία παράνομη ευμενής ατομική διοικητική πράξη:

 
 
 
 

25. Η μη νόμιμη δημοσίευση δημοσιευτέας διοικητικής πράξης την καθιστά:

 
 
 
 

26. Εφόσον σε μία διοικητική πράξη ελλείπουν τα εξωτερικά στοιχεία και το τεκμήριο νομιμότητας, η πράξη είναι:

 
 
 
 

27. Η αιτιολογία των διοικητικών πράξεων:

 
 
 
 

28. Η αρμοδιότητα ανάκλησης μιας πράξης της διοίκησης ανήκει:

 
 
 
 

29. Η άδεια οδήγησης αυτοκινήτου:

 
 
 
 

30. Η τήρηση της προηγούμενης ακρόασης:

 
 
 
 

31. Η απλή γνώμη:

 
 
 
 

32. Η πράξη προκήρυξης δημοψηφίσματος στην Ελλάδα είναι:

 
 
 
 

33. Όταν μια διοικητική πράξη εκδίδεται κατά διακριτική ευχέρεια, τούτο μπορεί να σημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι:

 
 
 
 

34. Της εντολής πληρωμής δημόσιας δαπάνης έπεται:

 
 
 
 

35. Τα πρακτικά συλλογικών οργάνων διοίκησης του δημοσίου και των Ν.Π.Δ.Δ. είναι:

 
 
 
 

36. Εάν μέλος συλλογικού οργάνου απωλέσει την ιδιότητα, βάσει της οποίας ορίστηκε, τότε το συλλογικό όργανο:

 
 
 
 

37. Η πράξη διορισμού μελών συλλογικού διοικητικού οργάνου είναι:

 
 
 
 

38. Απόφαση συλλογικού διοικητικού οργάνου παρουσία αναπληρωματικού μέλους προς αναπλήρωση ελλείποντος μέλους, λόγω θανάτου, είναι:

 
 
 
 

39. Οι συνεδριάσεις των συλλογικών διοικητικών οργάνων είναι:

 
 
 
 

40. Μέλος συλλογικού διοικητικού οργάνου που, κατά την ψηφοφορία επί θέματος ημερήσιας διάταξης, δίνει λευκή ψήφο θεωρείται:

 
 
 
 

41. Για τη νόμιμη υπόσταση πράξης συλλογικού οργάνου διοίκησης:

 
 
 
 

42. Στην περίπτωση παράβασης διάταξης νόμου που προβλέπει τον ορισμό ως μελών συλλογικού οργάνου διοίκησης προσώπων και από τα δύο φύλα σε ορισμένο τουλάχιστον αριθμό ή ποσοστό, συντρέχει:

 
 
 
 

43. Αίτηση εξαίρεσης μέλους συλλογικού διοικητικού οργάνου ή κατά μονομελούς διοικητικού οργάνου:

 
 
 
 

44. Πώς χαρακτηρίζεται η διαδικασία όταν το αποφασίζον όργανο κρίνει σκόπιμο να ζητήσει μία γνώμη, χωρίς αυτό να προβλέπεται ή να απαγορεύεται από καμία διάταξη νόμου;

 
 
 
 

45. Στην περίπτωση των συλλογικών οργάνων

 
 
 
 

46. Η αρμοδιότητα δύο ή περισσοτέρων διοικητικών οργάνων για την έκδοση πράξης, η οποία νομίμως εκδίδεται από το ένα ή το άλλο όργανο, καλείται:

 
 
 
 

47. Αποφασιστική αρμοδιότητα μονομελούς διοικητικού οργάνου:

 
 
 
 

48. Η μεταβίβαση αρμοδιοτήτων ενός διοικητικού οργάνου σε άλλο όργανο

 
 
 
 

49. Υφίσταται υποχρέωση παροχής απάντησης της Διοίκησης επί:

 
 
 
 

50. Ο έλεγχος δημόσιων συμβάσεων μεγάλης οικονομικής αξίας ανήκει:

 
 
 
 

51. Όταν ασκείται ο ιεραρχικός έλεγχος, είτε αυτεπάγγελτα, είτε μετά από προσφυγή των διοικούμενων που θεμελιώνεται στο άρθρο 10 του Συντάγματος, τα αποτελέσματα οδηγούν σε:

 
 
 
 

52. Δραστηριότητα που δύναται να παραχωρηθεί από το Δημόσιο σε ιδιώτες:

 
 
 
 

53. Ο/Η Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης:

 
 
 
 

54. Η/Ο Γενική/ός Γραμματέας υπουργείου επιλέγεται από:

 
 
 
 

55. Στην αρμοδιότητα της Ολομέλειας της Βουλής ΔΕΝ ανήκει:

 
 
 
 

56. Ο κρατικός προϋπολογισμός ως πολιτειακή πράξη έχει την ακόλουθη σημασία:

 
 
 
 

57. Ο κρατικός προϋπολογισμός είναι:

 
 
 
 

58. Σύμφωνα με το νόμο, ΔΕΝ διορίζονται δημόσιοι υπάλληλοι:

 
 
 
 

59. Οι οργανικές θέσεις συστήνονται με νομοθετικό κείμενο για την πλήρωση:

 
 
 
 

60. Για να διοριστεί κάποιος/α ως δημόσιος/α υπάλληλος:

 
 
 
 

61. Ο νόμιμος διορισμός δημόσιου/ας υπαλλήλου:

 
 
 
 

62. Η υποβολή παραίτησης:

 
 
 
 

63. Η απόσπαση έχει την έννοια:

 
 
 
 

64. Η ένορκη διοικητική εξέταση:

 
 
 
 

65. Η κλήση σε απολογία πειθαρχικώς εγκαλουμένου/ης:

 
 
 
 

66. Το Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό (Π.Δ. 410/1988) που υπηρετεί στο Δημόσιο:

 
 
 
 

67. Οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι που μεταβιβάζονται από τον κρατικό προϋπολογισμό στους ΟΤΑ:

 
 
 
 

68. Η κρατική εποπτεία στις πράξεις των δήμων ασκείται:

 
 
 
 

69. Οι κανονιστικές αποφάσεις του δήμου:

 
 
 
 

70. Η τοπική αυτοδιοίκηση στην Ελλάδα:

 
 
 
 

71. Ο/Η δήμαρχος είναι ο/η προϊστάμενος/η:

 
 
 
 

72. Τα ανταποδοτικά τέλη των δήμων:

 
 
 
 

73. Οι πειθαρχικές ποινές σε αιρετά όργανα ΟΤΑ:

 
 
 
 

74. Ένας Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ), προκειμένου να φέρει σε πέρας την αποστολή του με αποτελεσματικό τρόπο, απαιτείται να διαθέτει τα απαιτούμενα για τον σκοπό αυτόν μέσα οργανωτικοδιοικητικής, οικονομικής και λειτουργικής φύσης. Τα ως άνω αναφέρονται στην αρχή:

 
 
 
 

75. Οι αυτοτελείς ή αποκεντρωμένες δημόσιες υπηρεσίες δύνανται να:

 
 
 
 

76. Τα Δημόσια Νομικά Πρόσωπα είναι μορφές οργάνωσης της Δημόσιας Διοίκησης που:

 
 
 
 

77. Στο πλαίσιο σύναψης δημόσιας σύμβασης, ο/η έχων/ουσα έννομο συμφέρον κατά εκτελεστής πράξης αναθέτοντος δημόσιου φορέα ασκεί:

 
 
 
 

78. Στη γενική προθεσμία των πενήντα (50) ημερών, μέσα στην οποία η Διοίκηση οφείλει να διεκπεραιώνει υποθέσεις διοικουμένων, περιλαμβάνονται οι πράξεις επί:

 
 
 
 

79. Διοικητική προσφυγή ΔΕΝ αποτελεί:

 
 
 
 

80. Η μη νόμιμη κοινοποίηση της διοικητικής πράξης:

 
 
 
 

81. Η μη πρωτοκόλληση διοικητικής πράξης: